Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin Sitsiilia teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Tuesday, April 15, 2008

Taormina – Giardini-Naxos – Catania

Kui esimesel öösel olin vaid mina oma matiga maas, siis sel öösel magasime juba mõlemad oma mattidega maas. Hostelist lahkuseime k0900 ajal. Olime selleks ajaks juba eine võtnud ning nii suundusime kohe mööda mäenõlval paiknevaid (suht mahajäetud) treppe pidi allapoole mere äärde – Giardini-Naxose ja Taormina raudteejaama poole.

Kuna treppe tõesti väga tihti ei kasutata enam, siis on allpool nad kohati juba nii läbi, et mõnel pool on suisa pool trepist ära alla varisenud. Samas päris kadunud ei olnud nad kuskilt – nii et alla ikka sai. Raudteejaamast edasi lõuna poole kõndides tuleb pärast ühte pisikest silda Giardini-Naxos, kus on kaunid kiviklibused rannad.

Kuna vesi oli veel jahe, siis ka rannas oli vähe rahvast – õigemini üks naine peesitas vaid ning paar teist inimest veidi eemal istus kah maas. Võtsime meiegi siis korraks kõhud paljaks ja lasime Sitsiilia päikesel seda mõnusalt paitada. Püüdsime ka palja jalu veidi seal veepiiril ringi kapata, aga kiviklibusel rannal pole see poltki nii mõnna-mõnna kui liivarannas.

Kuna me seal rannas vedeledes magasime ühe Cataniasse sõitva bussi maha, siis oli meil nüüd tervelt kaks tunnikest aega linna ühel suuremal väljakul (keskväljakul?) aega surnuks lööma ja vaatama kuidas kohalikud kutid omavahel vutti taovad ning vanamehed enne siestat politseimaja esistel pinkidel omavahel juttu vestavad. Huvitav oli see, et niipea kui k1400 kukkus ja siesta algas – kadusid ka need mitte midagi teinud vanamehed nagu üks mees kõik ära :)

Saime lõpuks Catania bussi peale (pilet 3,90EUR) ning peatselt ka Cataniasse. Siin me otsisime alguses ühte soodsat hostelit, kuid selgus, et see on vist oma tegevuse lõpetanud ja nii avastasime (õnneks seal samas lähedal Via Etnea ja Via Umberto I nurga peal) ühe teise B&B, kus 45.-EUR eest saime ilusa ja kõrge laega (4,50m) kahese toa koos telekaga :D Pesta sai küll koridori peal, kuid kuna me olime vist ainuke klientuur seal, siis oli see täielikult meie päralt.

Miks me just sinna kanti enda ööbimist sättisime – seda sellepärast et Catania Sixt, mis on Holiday Autos partner Sitsiilias, asub nimelt Via Umberto I peal ja väga mõnus oleks hommikul lähedalasuvast autorendist oma masin kätte saada.

Kondasime veidi ka linnapeal ringi, aga jah siin polnud pooltki nii ilus või huvitav kui Taorminas. Kindlasti tasub keskväljakul ja seal lähedal kalaturul ringi käimist ning veel mõnel pool, aga see on ka suht-koht kõik.

Ostsime miskist majaalusest poest endale õhtuks ja hommikuks veidi hamba alla panekuks ning läksime varakult magama – sest homne päev tõotas tänu Etnale ja autorendi esimesele päevale niigi põnev tulla.